Vertrek - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Robin Konst - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Robin Konst - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Robin

01 September 2012 | Nederland, Enkhuizen

Morgen is het al zo ver! Om 14:45 vertrek ik voor 71 dagen naar de Verenigde Staten. Ik moet de laatste kleine dingetjes nog inpakken, maar verder ben ik er helemaal klaar voor.

Ik zal mijn tijd doorbrengen in de oostelijke staten van de VS en het oosten van Canada. Ik heb een route bepaald met de steden die ik wil bezoeken, een plaatje hiervan zal ik toevoegen bij de foto's. (Volledige grootte: http://oi46.tinypic.com/k31y0l.jpg)

De route ligt natuurlijk niet helemaal vast. Mocht ik daar andere ideeën of tips krijgen zal ik de route daarop aanpassen. Ik weet ook niet niet precies hoe lang ik overal blijf, in de ene stad zal meer te zien zijn dan in de andere. Ik moet wel op woensdag 31 oktober in Orlando zijn. De laatste 12 dagen van de reis ga ik namelijk samen met Mark doen. Naast de pretparken in Orlando gaan we nog een paar dagen naar Miami.

Ik zal jullie in ieder geval op deze manier op de hoogte houden van de dingen die ik tijdens mijn reis mee ga maken. Hoe vaak ik een bericht post moet ik nog even kijken, het moet natuurlijk wel leuk blijven!

  • 01 September 2012 - 18:02

    Vivian:

    Ahhh spannend !! maar wel heel veel plezier natuurlijk x

  • 01 September 2012 - 19:14

    Mark:

    Ik zeg Harry Potter bitches!!

  • 01 September 2012 - 19:34

    Peter:

    Kijk uit voor de illumi.

  • 01 September 2012 - 19:38

    Robin Konst:

    Haha, is goed hoor 'Peter'!

  • 02 September 2012 - 09:46

    Mam:

    Ha jongste zoon
    En dan nu de reis waar je zo lang naar uit hebt gekeken. Ik vind het dapper en ben trots op je dat je deze reis gaat maken. Je zult onderweg allerlei mensen en situaties tegenkomen die nieuw voor je zijn. Ik wens je lieve mensen toe die je zult ontmoeten, leuke dingen, maar ook voorspoed, wijsheid en Gods zegen.
    Hou ons op de hoogte Robin en kom weer behouden thuis.
    Een dikke knuffel van mam XX

  • 02 September 2012 - 22:46

    Ome Ton En Tante Gerda:

    Beste Robin, heel veel plezier op je grote avontuur. Doe voorzichtig. We gaan je volgen en hopen een beetje met je mee te genieten.
    Grotejes van ome Ton en tante Gerda

  • 04 September 2012 - 12:17

    Tante Joyce:

    Heeeel Veeel plezier, echt super dat je zo'n reis ga maken. Ik zal je reis verslagen graag lezen
    Zorg goed voor jezelf nad good luck, gr. Van Tante Joyce

  • 08 September 2012 - 09:12

    Birgit Laan:

    Hoi Robin,

    Inmiddels al een weekje op weg, hoe gaat het met je? Al van alles beleefd? En nog zoveel te gaan nietwaar. Ik wens je een hele fijne tijd toe en pas goed op je zelf.

    Groetjes van Birgit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 109819

Voorgaande reizen:

13 Maart 2017 - 12 Maart 2018

Canada 2017

02 September 2012 - 12 November 2012

Amerika 2012

Landen bezocht: